fredag, april 16

Stockholm

Nu är det sista dagen i Stockholm och imorgon åker vi hem :)Farmor och farfar kommer och hämtar mig och mamma så vi får åka bil hem. Här i Stockholm har vi åkt mycket buss men mest har mamma städat och jagat mig runt i mormors hus. Jag har lekt massor med mina mostrar och nu kan jag stå rätt länge själv :) Jag har blivit 10 månader också! Stora killen är jag nu och snart fyller jag 1år! Då blire kalas ska jag säga er!
Pappa var här nere med hos tills söndagen sen åkte han hem och nu saknar jag honom massor! Han ska få en stor blöt puss när vi ses igen, för det har jag lärt mig att ge själv nu.
Och jag måste bara berätta! Jag har hittat det roligaste hemma hos mormor. En lucka i väggen!! Den är alldeles för liten för att jag ska komma ut men mormors katter kommer och försvinner genom luckan. Om man öppnar den med handen så kommer det blåst på mig och det kittlas störtskönt!
Nu ska mamma och jag åka buss igen, så vi hörs en annan gång!

tjingeling, puss och kram

Inga kommentarer: