torsdag, februari 11

QÄW§

Idag var det första dagen jag var på kyrkis. Jag gick dit med mamma och pappa och det var skojigt.
Måndagar, tisdagar och torsdagar är det kyrkis med mamma och pappa och på onsdagar är det unga mammagruppen :)
Det var två bebisar från unga mammagruppen där idag, Isabella och Sixten. Dom bor nästan vid mig, Berget heter det.
Imorgon blir det en hemma dag, Mamma ska tvätta på förmiddagen och sen på kvällen ska pappa på genrepet för melodifestivalen med Hanna.

Imorgon blir jag stora killen, 8 månader faktiskt! :)
Det ska vi fira med en helt ny burkmat till mig, Spagetti med tomat och mozzarella

Nu ärjag ny duschad och ska få lite välling innan vi börjar mysa inför natten :)
Mamma och pappa ska försöka få mig i säng tidigt idag, hahah, jag sa försöka (^^,)


uv
gxträzjyvävc. hytc2qä.-4e7ä.cfvufvcyd 6y7^_!½

Inga kommentarer: