torsdag, maj 14

suck suck suck...

Nu har bristningarna blommat ut som björkarna utanför... Jag smörjer magen varje dag men det hjälper inte. Jag är glad att de inte är så mörka iallafall...
Har tagit lite bilder på magen med datorn, då jag inte kan föra över bilder från min mobil :( dom blev rätt bra ändå :) Har hört att folk saknar bilder på magen så då ställer man upp hur ful den än är...


Det syns att den sjunkit en bra bit, det märks på att jag kan andas bättre nu också...

Råkade böja mig för mycket bakåt, måste klicka med musen för att ta en bild...

Jätten jorm! Ett riktigt monster... Det ser ut som att jag har två navlar men den översta är hålet från min navelpiersing. Tänk att det hålet har suttit precis vid naveln och inte 1½ centimeter ovanför ^^
Jupp den här bilden klarade jag av att stå rätt med ryggen och den ser inte lika konstig ut :)
Nu ska jag få i mig lite mat så här kvart över tolv och får se om jag får behålla maten idag :)
Sen är det städa och diska :)
Vi hörs!

2 kommentarer:

Frances sa...

En bebismage är ALDRIG "ful" FYYY på dig ;-)
Glad att du har din härliga humor kvar *Ler* KRAM...

Jaana sa...

härligt fin mage:-) Snart har ni eran bebis hos er:-) kan rekomendera en cream som drar ihop bristningar o "hud" efter förlossningen;-) Hojjta på msn så får du veta:-) kramkram på er